آیا ‌می‌دانستید؟؟ – اولین آهنگ پخش شده در کره ماه

Moon-sinatra

سال 1969 در حالی که میلیون ها انسان در سراسر جهان شاهد فرود آمدن انسان بر ماه بودند. یکی از فضانوردان سفینه آپولو 10 به نام باز آلدرین یکی از آهنگ های فرانک سیناترا به نام با من تا ماه پرواز کن (Fly Me To The Moon)را پخش کرد و باعث جاودانه شدن این آهنگ به عنوان اولین آهنگ پخش شده در ماه شد.البته این آهنگ هیچ ربطی به این سفر نداشت و فقط یک عاشقانه ساده بود!

«….با من تا ماه پرواز کن  بگذار میان ستاره ها شناور باشم  ،بگذار که ببینم بهار در مشتری و مریخ چگونه است…»

دانلود با کیفیت متوسط 600 کیلوبایت

    • مسعود
    • 7 اوت 2009

    این دفعه ی چنجم که به وبلاگت سر میزنم و هر بار مشتاقتر میشم. این دفعه که اومدم اهنگی رو پیدا کردم که بسیار دوست داشتم(hey jude) .دیدم بدون تشکر برم خیلی بی انصافیه.از کارت واقعا ممنونم.
    توی این زمونه که ارزش ها از کمترین ارزش برخوردارن کار شما واقعا قابل تحسینه.
    موفق باشید.

  1. Woaooooooo .. injarooooo …

    • محسن
    • 10 اوت 2009

    من تمام آهنگ های وبلاگت رو دانلود کردم. مرسی به خاطر تمام زحماتت. خوهش می کنم این کارت رو ادامه بده.

  2. وبلاگم را به روز کردم با نقد و بررسی آلبوم 2007 گروه Riverside

  3. این وب تو سر خط ÷یوندهای وبلاگ من جا گرفت

    • a
    • 23 اوت 2009

    jaleb bood

    manam tamame ahangaye webloget ro download kardam🙂

    mamnoon

    • شازده کوچولو
    • 22 سپتامبر 2009

    سلام!من از اخترک ب_612 اومدم زمین.شازده کوچولوام دیگه!تو تمام عمرم سایتی به این باحالی ندیدم محشری محشررررررررررررررررررررررر.

    • خوشحالم که از اخترک ب-612 هم طرفدار پیدا شده است برای این وبلاگ! راستی بره کوچولو بلایی سر گل سرخت که نیاورد؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

