46 سال قبل در چنین روزی …

Animals_HOTRS
گروه انیمالز دومین گروهی شد که بعد از بیتلز در آمریکا به صدر چارت رسیده .این موفقیت برای انیمالز هنگامی بدست آمد که آنها آهنگ خانه آفتاب تابان خودشان را عرضه کردند.
خانه آفتاب تابان (House of the Rising Sun) یک کاور از آهنگی فولکلور (محلی) آمریکایی به همین نام بود، البته کاور (اجرای دوباره) گروه انیمالز آنقدر موفق بود که حتی در آمریکا هم این آهنگ بیشتر به نام گروه انیمالز معروف است.
چند نکته در باره این آهنگ:
1.یک گروه انگلیسی تازه کار می آیند و یک آهنگ محلی آمریکایی را کاور می کنند. این آهنگ در تمام دنیا علی الخصوص آمریکا غوغا می کند.بعد از این قضیه گروه مشهور و موفق می شوند.در این مورد چه فکری می کنید؟
2.به ریتم و نوازندگی بیشتر دقت کنید!‌یاد بعضی خواننده یا خواننگان یا شاید بعضی آهنگ یا آهنگ های ایرانی نمی افتید؟
3.صدای اریک بردن خواننده گروه در این آهنگ عالی است.او یکی از خوش صدا ترین خواننده های تاریخ موسیقی است.

دانلود با کیفیت متوسط1مگا بایت**دانلود با کیفیت بالا5.1مگابایت

  1. گویا دفعه ی اول کامنتم ثبت نشد
    وبلاگ خوبی داری تبریک میگم
    جای گروه های eloy ,camel,judas priest,black sabbath خالیه یا تو مطالب قدیمی تر باید می گشم؟
    موفق باشی

  2. می خواستم یک پلیر خیلی خوب برای گوش دادن به موزیک در کامپیوتر معرفی کنید. من خودم از song bird استفاده می کنم که کلی افزونه هم دارد که امکانات بسیار زیادی ایجاد می کند.

    دوست عزیز ؛ سانگ برد از نظر من بهترین نرم افزار برای گوش دادن موزیک است. ولی اینترفیس شلوغی دارد. من قبل این پلیر پلیر از جت اودیو استفاده می کردم هنوزم گاهی استفاده می کنم نرم افزار جمع وجور و دوست داشتنی ای است.اگر علاقه زیادی به خواندن لیریک (متن) آهنگ دارید جت اودیو به کمک شما می آید! یک نسخه رایگان آن اینجا موجود است. که البته کمی پر حجم است و به طبع آن رم را هم شلوغ می کند.
    اگر این دو شما را راضی نکردند دو نرم افزار رایگان و کم حجم به نام های foobar2000 و XMPlay انتظار شما را می کشند! که البته در حد و اندازه های دو گزینه اول نیستند.
    زون ماکروسافت هم البته به عنوان انتخابی رایگان ولی بسیار پر حجم هست که من زیاد توصیه نمی کنم.
    اینها نرم افزار های رایگانی بودند که من می شناختم و البته قصد توصیه آنها را داشتم , اگر نرم افزار رایگان نمی خواهید؛نرم افزار های غیر رایگانی هم هستند که من زیاد نمی پسندم و البته زیاد در مورد آنها اطلاعی ندارم با سر زدن به یک سایت دانلود نرم افزار ایرانی با مجموعه بی شماری از آنها طرف می شوید.! پاینده باشید!×

    • dead poet
    • 6 سپتامبر 2009

    mamnoon

  3. 1. این عمل اصولا مرسوم بود . چیز دور از ذهنی نیست . هرچند الان توی این یکی دو دهه اخیر این اتفاق دیگه نمیوفته . اما توی دهه 60 و 70 عموما سکوی پرتاب اکثر گروه ها ، کاور یه آهنگ معروف با ملودی بین المللی بود . دلیلش هم بخاطر این هست که گوش با یه ملودی و آهنگ آشناست که اون رو به شیوه جدیدی میشنوه و بیشتر جذبش میشه . هنرمندهای الان چندان برای معروف شدن این کار رو نمیکنن ! اول معروف میشن بعد از این کارا میکنن !!!

    2. ممم … خداییش نه ! خیلی یاد ایرانی ها نمیوفتم !

    3. این شماره هم که سئوال نداشت ! . موافقم تا حدودی .

    4. راستی … میدونی که علاوه بر این انیمالز که کاور بی نظیری از این آهنگ داره و به قول تو تقریبا همه این آهنگ رو به اسم اونا میشناسن ، Frijid Pink هم تو سال 1969 کاور خوبی از این آهنگ داده که البته نه به شهرت اثر انیمالز ، اما جزو اجراهای معروف این آهنگ هست .

    1. تقریبا منظور من هم همین بود!
    2.بیشتر فکر کن! ایرانی های دهه 70 میلادی ….
    3.مگه قراره سوال داشته باشد؟ گفتم نکته! دوما این فقط نظر من نیست اکثر لیست های بزرگ این را اذعان کردند.
    4.درسته! ممنون از اشاره ات ولی همون طور که گفتی در این حدود نیست. اصلا فریجید پینک کجا انیمالز کجا!
    5. ممنون از نظرت ، موفق باشی!

  4. راستی در مورد سئوالی که آقای محمدفر پرسیده من فقط از iTunes استفاده میکنم . اینکه علتش iPod هست یا Last.fm مهم نیست . مهم اینه که بهترین نرم افزار برای مدیریت موسیقی هست . چیزی که من بیشترین استفاده رو ازش میکنم که تقریبا هیچ نرم افزاری این قابلیت رو به این شکل نداره .

    • anahita
    • 9 سپتامبر 2009

    سلام وبلاگ خیلی جالبی خیلی وقت میام ولی این دفعه یه سوالی دارم مجبور شدم بنویسم اگه فیلم ببین باشی اول فیلم جدید تارانتینو یه اهنگ دار این اهنگ من خیلی وقت پیش یه جا شنیده بودم همیشه به فکرش بودم تا دوباره یادش کردم ممنون میشم بگی مال کیه اگه درست یادم باشه اونی که می خوند کلمهsummer می گفت یه اهنگ قدیمی بود حالا انگار با یه اهنگ دیگه قاطی کردم انگار فرانسوی می خوند خیلی ممنون می شم اگه اهنگش شناختی این جا بزاری فکر کنم همه خوششون بیاد اما این summerهم خیلی قشنگ بود مال فرانک سیناترا نیست ؟اینم پیدا نکردم

    سلام! دوست گرامی با وجود اینکه شخصا به فیلمهای تارنتینیو علاقه خاصی دارم تا الان موفق به دیدن فیلم آخر او نشدم.(فکر کنم تازه کمتر از یک هفته است که به نمایش در آمده.) اما با جست وجویی در اینترنت به لیست سانگ تراک های این فیلم دست یافتم نام آهنگ مورد نظر شما «The Green Leaves Of Summer» است و اثری از Nick Perito خواننده گمنام جز قدیمی است. جست و جو های من برای یافتن لینک این آهنگ تنها به جایی نرسید اما شما می توانید از اینجا کل سانگ تراک های این فیلم را در یک فایل RAR دانلود کنید. از اینجا هم می توانید لیست کامل این سانتراک ها را ببینید. موفق باشید.

    • ashkan
    • 8 اکتبر 2009

    سلام
    وبلاگ جالبی دارید امید وارم موفق باشین
    به قول دوستمون جای:ELOY,PINK FLOYD,MOODY BLUES,…توش خالیه
    ممنون

    • ممنون!
      اما! حرفت در مورد الوی و مودی بلوز قبول ولی دوست خوش انصاف من! نصف مطالب وبلاگ درباره پینک فلویده! کجا جاش خالیه؟ همه اتفاقا دارند می گویند خیلی هم جا اشغال کرده است!

    • Warrior
    • 23 آگوست 2010

    در یه کلمه این آهنگ رو توصیف می‌کنم: شـــاهکــــــــــار

  5. excellent submit, very informative. I ponder why the opposite specialists of this sector do not realize this.
    You should continue your writing. I am confident, you have a huge readers› base already!

بیان دیدگاه